Категории

Новинки
Хиты
СКИДКИ
Для неё
Для него
Для дома
Для деток
Отзывы
Доставка и оплата
Контакты

Контакти

Компанія

Інтернет-магазин «Милий дім»
miliydom.com.ua
Адреса

м. Харків, Харківськая область, вул. Г. Праці 20/321а
Телефони

+38 (095) 358 69 79 (Viber)
+38 (073) 374 48 24
+38 (096) 674 96 98


Останні відгуки

25.02.2024 рік.
25.02.2024

Замовляла курточку.Швидко прийшла посилка.Приміряла у відділенні все супер.І колір красивий і модель також.Дякую.

Юлія
14.02.2024

Дуже дякую Вам за шикарний костюм)))!Якість просто супер ))Дуже рада , що обрала саме Ваш магазин )!Дякую, що допомогли в точному підборі розміру, це дуже важливо ))!)рекомендую всім))!

Віта
27.11.2023

Замовляла пуховик. Швидка доставка, чудова якість, гарне обслуговування!) Щиро дякую! Миру і процвітання Вашому магазину!

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».

Весь товар на замовлення та перед відправкою повністю перевіряється на відсутність шлюбу та дефектів! Тому товар вам буде надіслано належної якості відповідно до фото! Тому товар можна повернути або відмовитися лише з пошти, з дому товар обміну та поверненню не підлягає. У разі кур'єрської доставки ви можете оглянути товар будинку при кур'єрі і в разі чого відразу ж відмовитися від посилки.

Наші фото всі реальні, навіть якщо вам здається вони занадто хороші, збіг товар з фото на моделі 99%. Але враховуйте що при фотосесіях використовуються всі можливі способи для демонстрації товару в найбільш вигідному світлі — використовується спеціальне освітлення для зйомки фотографій, речі згладжені та красиво драпіровані, а хутряні вироби розчесані. Тому при отриманні товар може трохи відрізнятися за яскравістю кольору (при цьому не забувайте, кожен пристрій передає за своїм кольором зображення) або фактурі (тканина одного і того ж кольору але різні за фактурою відрізнятимуться). Також обрані моделі з приємною зовнішністю та гарною фігурою, що робить товар привабливішим та його хочеться купити. Не забувайте, що ви купуєте товар на себе, тому потрібно враховувати особливості вашої фігури. 

У нас є обмін розміру на більший чи менший, який провадиться тільки за Ваш рахунок! Але тільки у тому випадку, якщо більший/менший розмір існує. Наприклад, якщо ви купили плаття 46-го розміру, потрібен 48-й, а його немає, тоді ми на жаль не можемо допомогти з обміном. Тому для зручності, скажіть параметри вашої фігури, ми зможемо підказати, чи дана модель сяде на вас і який розмір краще взяти. 

Умови обміну та повернення товарів належної якості

Обмін товару на ідентичну модель (більший або менший розмір) здійснюється за умови: 
- товар не стиран, не ношений;
- товар не був введений в експлуатацію і не має слідів використання
- не порушена цілісність упаковки та товар укомплектований;
- товар повністю зберіг товарний вигляд;
- наявність бирки та ярлика на товарі;
- обмін здійснюється за ваш рахунок.

Обміну та поверненню не підлягає товар у таких випадках:

- вироби, які були пошкоджені або модифіковані (за винятком заводського шлюбу);
- вироби, які мають сліди використання (прані, ношені речі);
- вироби без бирки та ярлика;
- вироби з порушеною упаковкою;
- вироби після 14 днів з дня продажу не можуть бути прийняті для повернення чи обміну.


Якщо Ви замовляєте у нас товар, то Ви погоджуєтесь з нашими умовами співпраці. Повернення товару можливе лише за наявності виробничого шлюбу, виявленого на пошті. Товар на замовлення обміну та поверненню не підлягає. 

ПРИМІТКА: Перевіряйте товар на пошті. Якщо ви помітили дефект, прохання робити фото на пошті. Фото дефекту або шлюбу зробити так, щоб видно було, що це пошта, але НЕ БУДИНКУ - це дуже важливо, оскільки якщо Ви на пошті розписалися і забрали додому товар, значить Вас все влаштувало.

Оформлення повернення / обміну Для повернення / обміну товару Вам необхідно зв'язатися з менеджером за телефоном +380502202960 для отримання подальших інструкцій. Повернення коштів Повернення коштів здійснюється на банківську картку протягом 14 робочих днів.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.